Мукачево. ДНЗ № 17

 





Методична робота

   

       За організацію методичної роботи з педкадрами у закладі відповідає вихователь-методист – Пархоменко Оксана Григорівна. У закладі функціонує спеціально обладнаний методичний кабінет, який суміщений з кабінетом практичного психолога. Методичний кабінет є центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного закладу та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку; діяльність його скеровує вихователь-методист. Робота методичного кабінету організовується з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників України та інших нормативно-правових актів.

       У методичному кабінеті зосереджено велику кількість методичної літератури, посібників, демонстраційного наочного матеріалу, необхідних для ефективної організації навчально-виховного процесу з дітьми. З метою забезпечення вільного доступу і орієнтування у наповненні методичного кабінету його матеріали групуються за окремими розділами та видами роботи з дітьми, відповідно складеної картотеки; ведеться їх чіткий облік.  Наповнення методичного кабінету відповідає таким вимогам як інформативність та змістовність, доступність, сучасність, естетичність тощо. 

            Матеріали методичного кабінету систематично поновлюються.

 

 

МЕТОДИЧНІ  ПОРАДИ 

6 правил, як сподобатись людям

  1. Щиро цікавтеся іншими людьми.
  2. Посміхайтеся.
  3. Пам’ятайте, що ім’я людини – це найсолодший та найважливіший для неї звук будь-якою мовою.
  4. Будьте гарним слухачем. Заохочуйте інших говорити про самих себе.
  5. Говоріть про те, що цікавить Вашого співрозмовника.
  6. Навіюйте Вашому співрозмовникові усвідомлення його значущості та робіть це щиро.

 

12 правил, дотримання яких дозволяє схилити людей до Вашої точки зору

 

     1. Єдиний спосіб отримати гору в суперечці – це ухилитися від неї.

  1. Виявляйте повагу до думки Вашого співрозмовника. Ніколи не кажіть людині, що вона не має рації.
  2. Якщо Ви не праві, визнайте це швидко та рішуче.
  3. З самого початку дотримуйтеся дружелюбного тону.
  4. Примусьте співрозмовника відразу ж відповісти Вам «так».
  5. Нехай більшу частину часу говорить Ваш співрозмовник.
  6. Нехай Ваш співрозмовник вважає, що ця думка належить йому.
  7. Щиро намагайтеся дивитися на речі з точки зору Вашого співрозмовника.
  8. Ставтеся співчутливо до думок та побажань інших.
  9. Прагніть до більш благородних мотивів.
  10. Драматизуйте свої ідеї, подавайте їх ефективно.
  11. Кидайте виклик, зачіпайте за живе.

 

28 лютого 2014 року на базі закладу відбулося засідання міського методичного об’єднання інструкторів з фізичної культури на тему «Навчання дошкільників елементів самострахування під час занять фізичними вправами» за таким планом:

  1. Перегляд практичного заняття з фізкультури у старшій групі (інструктор з фізкультури Скиба О.І., вихователь Сюч Є.І.)
  2. Презентація дошкільного навчального закладу № 17 (вихователь-методист Пархоменко О.Г.)
  3. Виступ інструктора з фізкультури з власного досвіду роботи в даному напрямку (Скиба О.І.)
  4. Методичні поради з теми для інструкторів з фізкультури (виступ керівника МО Телінгер М.С., вихователя-методиста ДНЗ № 20)
  5. Підведення підсумків засідання, анкетування присутніх (Телінгер М.С., Понго Л.Є.)

Під час заняття старші дошкільники вправлялися у виконанні незвичних вправ, спрямованих на вироблення навичок самозахисту: «Захисти своє обличчя», «Високий місток», «Літачки», «Перекати вперед і назад», «Не зіткнись із перешкодою» та стрибків на батуті з метою формування вмінь дбати про власну безпеку й запобігати травматизму.

Після перегляду заняття присутні мали змогу отримати інформацію про єдиний угорськомовний дошкільний заклад, який функціонує в м. Мукачеві; отримати цікаві методичні рекомендації й настанови від керівника МО; переглянути виставку методичних посібників та в анкетах, запропонованих до заповнення, висловити свої думки щодо роботи методичного об’єднання інструкторів з фізичної культури у поточному навчальному році і поділитися планами на майбутнє.

  

  

  

26 березня 2014 року в закладі відбулося засідання педради на тему "Народознавство у дошкільному закладі" з порядком денним:

 

1. Обговорення переглянутих занять.

2. Використання елементів етнопедагогіки у роботі з малюками.

3.Морально-етичне виховання молодших дошкільників засобами народної педагогіки.

4. Особливості ознайомлення дошкільників з рідним краєм.

5. Вивчення державних та народних символів.

 

Рішення

1. В повсякденній роботі з малюками, на заняттях використовувати як угорське, так і українське художнє слово.
                                                                                                       Постійно
2. Кожному вихователю зробити добірку художніх творів для використання в роботі з дітьми своєї вікової групи.
                                                                                                       До 01.06.2014
3. Забезпечити в кожній віковій групі відповідне ігрове розвивальне середовище з метою належної організації роботи з народознавства.
                                                                                                       До 15.08.2014
4. Опрацювати розділ комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки» «Елементарні історико-географічні уявлення» для ефективної організації роботи з дітьми в даному напрямку.
                                                                                                       До 01.09.2014

    

 

       10 квітня 2014 року у дошкільному закладі було проведено чергове у цьому навчальному році засідання методичного об’єднання вихователів старших груп з питань безпеки життєдіяльності, що відбулося в рамках організованого в освітніх закладах «Тижня безпеки дитини».

        Вихователь старшої групи Сюч Єва Іванівна продемонструвала учасникам засідання практичне заняття з дітьми з основ безпеки життєдіяльності, під час якого використала велику кількість різноманітних завдань: що стосуються безпеки в побуті (правила поводження з електроприладами, косметичними і пральними засобами, лікарськими препаратами, інструментами, з гострими та колючими предметами); у природному довкіллі (правила поведінки з дикими та свійськими тваринами, під час грози); на дорозі (види дорожніх знаків, їх назви та призначення); на ігрових майданчиках, на вулиці (безпечні місця для ігор). Під час заняття дошкільнята переглянули цікавий мультфільм із серії «Уроки обережності тітоньки Сови» на тему «Опіки», обговорили його зміст.

           З метою закріплення знань та підведення підсумків заняття вихователь запропонувала дітям виконати кілька тестових завдань в малюнковій формі («Хто з дітей правильно поводиться з незнайомцем», «Хто з дітей правильно поводиться у ліфті», «Хто з дітей вибрав безпечний електроприлад», «Обведи предмети, якими можна порізатися»)

          Наприкінці засідання керівник МО Лойко Т.М., вихователь-методист ДНЗ № 34, дала методичні настанови щодо організації та проведення «Тижня безпеки дитини» у дошкільному закладі відповідно комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки»; методист з дошкільної освіти Пархоменко О.Г. детально зупинилася на змістовому наповненні «Тижня безпеки дитини», його плануванні згідно нормативних документів.

 

Рішення

  • Опрацювати комплексну освітню програму «Дитина в дошкільні роки»  в частині  змісту роботи з дітьми з основ безпеки життєдіяльності.
  • В процесі організації роботи з безпеки життєдіяльності не обмежуватися тільки проведенням занять.
  • Забезпечувати відповідне змістове наповнення Тижня  знань з основ безпеки життєдіяльності відповідно пори року.
  •