Навчальний процес
Навчально-виховний процес у закладі здійснюється на угорській мові за новою комплексною освітньою програмою «Дитина в дошкільні роки» з урахуванням вікових особливостей, індивідуального підходу, здібностей дітей, їхніх нахилів та уподобань. Вихователі наполегливо працюють над втіленням основних вимог програми шляхом планування роботи з дітьми у кожній віковій групі за тематичним принципом (однією темою на тиждень).
Організовуючи освітній процес з дітьми, колектив закладу використовує сучасні методи і методики навчання, кращий педагогічний досвід, новинки методичної і художньої літератури, надбання народного фольклору. Робота протягом дня планується систематично, відповідно до вікових особливостей та можливостей дітей.
Освітню роботу з дошкільнятами вихователі планують за такими розділами як:
- ознайомлення з предметним довкіллям;
- сенсорне виховання;
- розвиток мовлення;
- художньо-мовленнєва діяльність;
- навчання грамоти, підготовка руки дитини до письма;
- введення у світ кількості, логіки, простору і часу;
- економічна освіта;
- екологічна освіта, вступ до природознавства;
- елементарні історико-географічні уявлення;
- основи безпеки життєдіяльності;
- образотворча діяльність;
- конструювання;
- музичне виховання;
- фізична культура.
Протягом дня педагоги закладу планують з дітьми з різноманітні види роботи:
- бесіди;
- індивідуальну роботу;
- спостереження;
- дидактичні ігри;
- рухливі ігри (малої і середньої рухливості);
- конструктивно-будівельні ігри;
- трудові доручення, чергування;
- самостійну діяльність;
- роботу із прищеплення навичок самообслуговування.
- сюжетно-рольові та конструктивно-будівельні ігри;
- ігри-драматизації, театралізації;
- дидактичні та словесні ігри;
- ігри з іграшками, предметами, картинками;
- настільно-друковані, інтелектуальні.
При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення:
- різних видів праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);
- дослідів та спостережень на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісу тощо;
- самостійної ігрової, художньої, рухової, пізнавальної, комунікативної діяльності;
- індивідуальної роботи з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;
- читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;
- різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.