Мукачево. ДНЗ № 17

 







Сторінка музкерівника

 

         

 

     За організацію музично-естетичного виховання дошкільнят в садку відповідають 2 музичних керівника – Кузнецова Оніка Балажівна та Білащинець Віола Володимирівна. Музичне виховання у дошкільному навчальному закладі № 17 органічно поєднує в собі такі доступні дітям види музичної діяльності як слухання музики, співи, музично-ритмічні рухи та гру на дитячих інструментах. Для цього у музичному залі є весь необхідний матеріал.  

Крім залу в закладі функціонує і кабінет для музичних керівників, в якому є достатня кількість методичної літератури, атрибутів до театралізованої діяльності, музично-дидактичних ігор, необхідних для залучення дошкільнят до різноманітних видів музичної діяльності. До організації роботи з дітьми музичні керівники підходять відповідально, щоразу обираючи ефективні форми, методи і засоби навчально-виховної роботи з дошкільниками, активно використовують сучасні твори музичного мистецтва.

   

    

     Завдяки злагодженій систематичній роботі музичних керівників з дітьми, молодші дошкільники емоційно відгукуються на музику; розрізняють звучання барабану; впізнають і називають знайомі музичні вокальні твори; розпізнають характер музики (весела-сумна), регістр (високо-низько), темп виконання (швидко-повільно); розуміють настрій музики;  плескають в долоні, виставляють праву-ліву ногу на каблук.

       Вихованці середньої групи відчувають і визначають загальний характер і настрій п’єси; висловлюють думки щодо прослуханих творів; розрізняють на слух барабан, сопілку і трикутник.

       

            

       Діти старшого дошкільного віку вміють передавати враження від прослуханої музики;  самостійно визначають настрій, характер твору та засоби музичної виразності (темп, динаміку, регістр); жанрову належність музичного твору (вокальний – сольний чи хоровий; інструментальний – ансамбль або оркестр); розрізняють марш, вальс, польку; впізнають і називають бубон, барабан і трикутник; у дітей добре сформовані співочі вміння (дикція, артикуляція, вміння брати дихання, злагоджений спів).

       Музичні керівники завжди тісно і плідно співпрацюють з вихователями.